رواية وجهي المسروق واحدة من افضل الروايات الرومانسية المصرية حيث لم تتوقع ليلى أن تُسرق صورتها، ولا أن يقودها وجهها المسروق إلى رجلٍ غامض يعرفها قبل أن يلتقيها… آدم.هو انجذب لملامحها قبل حقيقتها، وهي تخاف السرّ الذي يلاحقها، لكن بينهما شعور لا يمكن تجاهله. وهكذا تبدأ الحكاية بين هوية مسروقة… وقلب يخشى أن يُكشف
رواية وجهي المسروق كاملة جميع الفصول
بت يا خلود جهزي نفسك ابن عمك جاي من السفر النهارده.
خلود بفرحة: بجد يا ماما فهد جاي النهارده.
سعاد بخبث: اه جاي ... جهزي نفسك مش عاوزين اختك تعرف عشان متبوظش كل حاجه.
خلود بابتسامة: مش هتعرف كدا كدا هيا عند الدكتور بتشوف التشوه اللي في وشها ده .. مش عارفه بتروح ليه وهيا عارفه أن التشوه ده ملهوش علاج .
سعاد ببرود: فكك منها المهم ان فهد لما يوصل يشوفك انتي وترفيه بنفسك علي انك تسنيم حبيبته
خلود بتوتر: طيب بس انا خايفه أنه يحس ان انا مش تسنيم واني تؤامها والجوازه تبوظ
سعاد بخبث: مش هيشك متقلقيش .. ركزي انتي بس وكل حاجه هتبقي تمام ولا انتي عايزه الواد يطير من ايدينا دا جاي من الخليج وشايل علي قلبه قد كده
خلود بتفكير: خلاص ماشي هروح اجهز لحد ما ييجي.
في عيادة ما...
الدكتورة بحزن : تسنيم مش عاوزة احبطك بس التشوه بيروح بنتيجة بطيئه جدا
تسنيم بدموع: يعني مفيش امل وشي يرجع زي الاول حتي لو هسافر اتعالج برا
الدكتوره راحت قعدت جنبها بحنان: للأسف يا تسنيم حتى الدكاتره بتوع برا هيقولوا نفس الكلام
تسنيم مسحت دموعها: اللهم لا اعتراض علي قضائك يارب ..الحمدلله هقوم امشي.
مشيت وهي زعلانه خرجت ل صاحبتها اللي موجوده مستنياها..
حبيبة بابتسامة: اي القمر خارج زعلان كده ليه بس.
تسنيم بابتسامة حزينة: قمر اي ب وشي اللي يخض دا.
حبيبة بحنان: انتي اجمل بنوتة في الدنيا كلها يا تسنيم ومهما حصل خلي عندك امل
تسنيم بتذكر: الكلمة دي كان فهد دايما بيقولها لي.
حبيبة بغمز: فهد ده حبيب الطفولة ها..
تسنيم بتوتر: انا خايفة يشوفني وانا كده .. أنا بقالي سنه مش بكلمه من يوم ما سافر وانا عملت الحادثة.
حبيبة بهدؤء: هو لو بيحبك هيتقبل شكلك ويقبلك بكل حالاتك.
تسنيم بهدؤء: معرفش بس انا متوترة يلا نروح.
بعد شويه..
بتنزل من التاكسي بتشوف عربية فخمة قدام بيتها بتستغرب بتدخل البيت لكن وقفت بصدمة..
تسنيم في نفسها: اخيرا شوفته تاني
فهد بص لها بابتسامة: حمدالله عالسلامه يا خلود الف سلامه عليكي .. معرفش غير من مامتك دلوقتي والله
تسنيم باستغراب: خلود؟
سعاد بتوتر: ا اي يا خلود مش هتسلمي علي فهد ابن عمك.
تسنيم بعدم فهم: خلود اي انا..
خلود بتقاطعها بتوتر: عملتي اي عند الدكتور شايف يا فهد خلود وشها بقي عامل ازاي بعد الحادثة ازاي.
فهد بحزن: الف سلامه عليكي يا خلود بإذن الله تخفي وترجعي زي ما كنتي
تسنيم الدموع اتجمعت في عنيها..
سعاد بخبث: فهد جاي مخصوص يطلب ايد تسنيم اختك.
تسنيم بصت له بالم.
خلود بفرحة: انا بجد فرحانه اوي يا فهد مش مصدقة انك بتحبني وجاي تطلب ايدي
فهد بحنان: انتي عارفة اني وعدتك اني هرجع اخطبك يا تسنيم انا مبحبش غيرك لسه حلوة زي مانتي متغيرتيش.
خلود ابتسمت بخبث...
تسنيم جريت بدموع علي الاوضة.
سعاد بهدؤء: من فرحتها ب اختها وتؤامها هروح اشوفها وجاية اسيبكم مع بعض بقا.
فهد بابتسامة: ماشي يا مرات عمي..
دخلت وراها و فهد ابتسم بحب..
فهد بحنان: وحشتيني اوي يا تسنيم انتي مش هتصدقي انا عملت اي عشان اقف علي رجلي واجي اخطبك.
خلود بطمع: اكيد عملت فلوس كتيرة صح.
فهد باستغراب: ايوا.
خلود بتوتر: قصدي انه بقا عندك شغلك الخاص بيك وكدا يا فهودة.
فهد بابتسامة: ايوا الحمدلله طمنيني عنك بقا حابب اسمعك.
خلود بخبث: هقولك يا حبيبي..
عند تسنيم قاعدة منهارة..
سعاد بجمود؛ بتعيطي ليه يا تسنيم.
تسنيم بكسرة: لي عملتوا كدا لي فهمتي فهد اني خلود وهيا تسنيم وانتي عارفه أن فهد بيحبني انا.
سعاد بسخرية: حتي لو بيحبك يا حبيبتي انتي دلوقتي بقيتي واحدة مشوهه لو كان جه وانتي اللي قبلتيه وشاف وشك ده هسيبك ويمشي
تسنيم بصدمة: لا فهد مستحيل يعمل كدا.
سعاد ببرود: لا هيعمل انتي مشوفتيش كان بيتكلم عن حلاوتك زمان ازاي بصي بقا يا بنت بطني فهد بقا غني اوي يعني هيعيشنا عيشة تانيه خالص ف خليكي معانا علي الخط احسن لك بدل ما يطفش وتفضل عالحال ده.
تسنيم بغضب: يعني اشوف اختي بتتجوز حب عمري و اسكت دي سرقت شخصيتي وحياتي.
سعاد ببرود: عادي انتو تؤام ومش هيعرف
تسنيم بذهول: انتي لي بتعملي فيا كدا ليه هو انا مش بنتك حرام عليكم انتو بتدمروني لي انا لحمك ودمكم.
سعاد بأبتسامه: علي عيني وراسي يا بنتي بس يا حبيبتي نحسبها صح العرسان بتخاف منك ومحدش بيتقدم لك يبقا فهد هيبص لك ازاي بقا وب اي عين هتفضلي قاعدة علي قلبي طول العمر ف نعمل مصلحة ونكسب بسببك وخلاص.
تسنيم قعدت بحزن كلام امها صح...
سعاد طبطبت عليها : شوفتي بقي أن كلامي صح ... احسن لك تسكتي و تكتمي السر وهنبدل بطايقكم ومحدش هيحس عيشي وخلينا احنا كمان نعيش يابنت بطني دي الدنيا.
خرجت سعاد...
تسنيم بكسرة مسكت المخدة وحطتها علي بوقها وقعدت تصرخ بالم: لاااا لاااا اااه يا قلبييي حب عمري هيتجوز اختي لييي مش ذنبي في الحادثة يارب قلبي اللي فاضل فيا اتاخد مني اااه.
قعدت تعيط علي اخرها....
عند فهد...
فهد بهدؤء: لو مفيهاش مانع يا مرات عمي انا هطلع شقة امي القديمة ارتاح النهارده وبكرا باذن الله هاخد تسنيم وننقي الشبكة.
سعاد بذهول: ياه بالسرعه دي.
فهد وهو بيبص ل خلود: تسنيم صبرت سنين كتيرة وجه الوقت اللي اخلص فيه كل حاجه بسرعه
خلود ضحكت بدلع فهد حس ب حاجه غريبة...
تسنيم كانت سامعاهم اتنهدت بحزن وقامت غسلت وشها وخرجت بابتسامة..
تسنيم بهدؤء: انا نازلة اجيب حاجه من تحت يا ماما.
سعاد بلا مبالاة: ماشي.
فهد باستغراب: دلوقتي يا خلود.
تسنيم بصت له بهدؤء.
خلود بتريقه: عادي متخفش محدش هيخطفها دول بيخافوا منها اصلا ههههه.
تسنيم بحزن: ماشي يا تسنيم ماشي
نزلت وفهد بص بغضب ل خلود: انتي ازاي تجرحي اختك بالشكل دا.
خلود برفع حاجب: بهزر وبعدين دي اختي هتخاف علي مشاعر اختي اكتر مني.
فهد بجمود: عندك حق بس ميصحش انتي عمرك ما جرحتي حد ولو بالغلط حتي صح يا تسنيم.
خلود ببرود: ايوا ايوا.
خرج و حس انه عاوز ينزل وراها نزل وراها لاقاها قاعدة علي السلم و بتعيط بصمت..
طلع منديل ومد ايده ليها...
تسنيم مسحت دموعها: شكرا يا فهد.
فهد قعد جنبها: متزعليش من تسنيم هيا والله قلبها طيب اوي مفيش اطيب من قلبها.
تسنيم بحزن: بتحبها.
فهد بص للشارع واتكلم بنبرة عاشق: اكتر مما تتخيلي تسنيم دي نبض قلبي من جوا شريكة طفولتي وشريكة حياتي الجاية ... عارفة .. بصراحه انتي كنتي مبتحبيش تلعبي معانا و بتقعدي تتريقي علينا بس هيا عكسك بصراحه بدون زعل فاكرة لما وقعت من علي سن التربيزة..
تسنيم بتذكر: ايوا وانت دماغك اتفتحت و جرينا علي المستشفى ومرضتش تسيب ايدي رغم انك كنت موجوع بس كنت شايفني بعيط و.. سكتت..
فهد باستغراب: انتي ازاي عرفتي كدا انا عملت كدا مع تسنيم.
تسنيم بحزن: هي حكت لي احم عن اذنك.
فهد بهدؤء: علي فين طيب.
تسنيم ببرود: وانت مالك خليك ف حالك انا هتمشي.
فهد ببرود اكبر: طب استني هتمشي معاكي بصراحه زهقان وحابب اتمشي في البلد علشان وحشتني.
تسنيم بغيظ: اتمشي مع نفسك يلا يا بابا من هنا هنرش مياه.
فهد بضحك: براحتي انا في ارض الحكومه وريني هتعملي اي.
تسنيم بصت له بحزن و مشيت وهو راح وراها...
تسنيم بغيظ: يعم امشي من هنا وسيبني في حالي لاحسن اصوت واقول متحرش.
فهد بابتسامة: بنت عمي و بحرسها.
تسنيم ببرود وغضب : مطلبتش كلب حراسة انا.
فهد بص لها بغضب ودخل البيت وطلع..
تسنيم بصت لطيفه بحزن: حقك عليا يا فهد انا اسفة كان لازم اقول كدا عشان خاطر ابعدك عني مش قادره اكتم الحقيقه ولو فضلت جمبي هتكشفني ياربي صبرني يارب.
تاني يوم...
تسنيم كانت نايمه صحيت علي صوت اختها بتغني..
خلود بفرحه: افرحوا يا عيال هتجوز هتجوز
تسنيم بكسرة: مبروك.
خلود بسخرية: عقبالك مع اني مضمنش بصراحه مين هيبص لك معلش بقي اني خدت اسمك بس عادي عادي فهد مش هيلاحظ.
تسنيم وقفت قدمها: انتي مش بس خدتي اسمي انتي خدتي شخصيتي و حبيبي وخدتي حتة مني خدتي اغلى حاجه فيا يا خلود يا اختي.
خلود بملل: مش ناقصة مواعظ والله افرحيلي كده وفكك عيشي يا حبيبتي فهد ليا وبس تحبي اثبت لك
خدتها من ايديها غصب عنها و وقفوا قدم المرايا..
خلود بسخرية: بصي كدا احنا اه تؤام بس بعد حادثتك بصي شكلك اخاف والله المرايا تتكسر دلوقتي بسبب شكلك.
تسنيم بصت لشكلها بابتسامة: فخورة بشكلي و بحمد ربنا يا خلود وواثقه ومتاكدة انه هيعوضني خير عن كل حاجه.
خلود بخبث: اتمنى يا لولو جهزي نفسك بقي خطيبي حبيبي فهد جاي يتغدى معانا وهنروح نجيب الشبكة واكيد هاخدك اهو تعيشي لحظة مستحيل تعشيها يكش يطمر فيكي
تسنيم بغضب:
↚
جهزي نفسك بقي علشان خطيبي حبيبي جاي يتغدى معانا وهنروح نجيب الشبكة النهارده واكيد هاخدك معايا علشان تعيشي لحظة مستحيل هتعيشيها في حياتك
تسنيم بغضب: طيب ممكن تتفضلي وتطلعي طيب
خرجت خلود وهيا بتغني و تسنيم كتمت صوت عياطها و طلعت سلسلة دايما بتخبيها .. السلسلة كانت نص قلب مسكتها وحضنتها وخبتها تاني : كان نفسي نتجمع تاني يا فهد وسلسلتي تتجمع معا سلسلتك والقلب يتجمع يا فهد لكن للأسف كل شئ راح من ايدي
بعد شويه..
كانو قاعدين علي السفرة و تسنيم بتقلب في طبقها بحزن.
سعاد بتقدم لفهد طاجن مسقعه باللحمه المفرومه
تسنيم بخضة: لا يا ماما فهد عنده حساسية من التوم شيلي الطاجن ده
فهد بص لها باستغراب.
خلود برفع حاجب: توم اي فهد عنده حساسية من الشطة مش من التوم .
فهد في نفسه: الوحيدة اللي كانت تعرف انه عندي حساسية من التوم هيا بس تسنيم طب ازاي هيا مش عارفه وخلود اللي عارفه ؟
فهد بهدؤء: خلود .. انتي عرفتي منين اني عندي حساسية من التوم!
تسنيم بتوتر: ا ا اصل تسنيم كانت قالت ليا قبل كده بس تلاقيها نسيت مش كدا يا تسنيم.
خلود بتوتر اكبر: اها اها معلش يا فهد من فرحتي برجعوك اتلهيت ونسيت حقك عليا يا حبيبي.
فهد بشرود وهو باصص لتسنيم: ولا يهمك انا خلصت اكل يا مرات عمي هقوم عشان نلحق نجيب الدهب.
سعاد بفرحة: الف الف مبروك يابني يلا يلا خلونا نفرح.
تسنيم بحزن: طب انا هروح لصحبتي عشان معاد الجلسة مش هتيجي معايا يا ماما.
سعاد ببرود : هو كل يوم رايحه للدكتور .. هو انتي مش مقتنعه ليه أن مفيش علاج ولا هيا مصاريف عالفاضي .. عايزه تروحي روحي انتي وخدي صحبتك معاكي.
خلود بخبث: فكك من حوار الدكتور دي يا خلود وتعالي معايا مش انا اختك الوحيدة وفرحتي من فرحتك.
تسنيم بحزن: ماشي هاجي معاكي.
فهد حس بنغزة وهو شايف الدموع في عنيها عاوز يروح يطيب خاطرها ومش عارف ماله في احساس بيجذبه ناحيتها ليه..
فهد لنفسه: المفروض الاحساس دا احسه مع تسنيم مش مع خلود لا لا لازم اشيل الفكرة دي من دماغي خالص ايوا انا بحب تسنيم.
تليفون تسنيم رن ب رقم حبيبه..
تسنيم خرجت البلكونه..
حبيبه: اي يا بنتي فينك انا هلبس اهو.
تسنيم بصوت مبحوح: مش هنروح يا حبيبه معلش انا هنزل مع اختي وفهد نجيب الشبكة
حبيبه بصدمة: فهد هو رجع بجد يعني هتتجوزوا انتي مقولتيش ليه و..
تسنيم مقاطعه: فهد هيتجوز خلود يا حبيبه.
حبيبه بصدمة: ايهه هيتجوز اختك طب ازاي هو باعك.
تسنيم بالم ودموع: هحكي لك لما اقابلك سلام.
حبيبه: يابنتي استني بس..
قفلت تسنيم بسرعه وبصت وراها بخضة..
خلود بغل: انتي ازاي تقولي الكلام دا للحربوقة بتاعتك.
تسنيم بجمود: مش دي الحقيقية يا خلود.
خلود بغضب: انتي عاوزة تفضحيني بقولك اي شغل الرخص انتي و الزباله بتاعتك دا مش عليا انتي فاهمه ولا لا.
تسنيم بزعيق: احترمي نفسك ومتنسيش اني اختك ... صحبتي اللي مش عاجباكي دي هيا اقرب حد ليا واقرب منكم كلكم هيا الوحيدة اللي اتبرعت لي بدمها وهيا اللي بتفكرني ب علاجي وجلساتي و بتيجي معايا كل مرة انتي وامك مبتردوش تيجوا معايا .. فا صحبتي دي أنضف منكم كلكم علي الاقل متخلتش عني ولا غدرت بيا.
: غدرت بيكي في اي.
بصوا للصوت لاقوا فهد مستغرب و سعاد بتفرك في ايديها بتوتر و غضب من تسنيم خايفه خطتها تبوظ...
خلود بتمثيل الدموع: مالك يا خلود حسداني علي حبيبي لي ها عشان محدش بيحبك ولا هيبص في وشك جايه تتبلي عليا لي حرام عليكي بجد حرام.
جريت علي الاوضة و سعاد غمزت ليها..
سعاد بتمثيل الزعيق: طول عمرك بتكرهي اختك يا خلود فعلا البطن قلابه .. حاولت مخليش التشوه اللي في وشك يطلع علي قلبك بس طلعت غلطانه انتي معندكيش دم اصلا وانا معرفتش اربيكي.
فهد بغضب: مرات عمي في اي هيا معملتش حاجه ومش عاوز حد يتعرض ليها خلود من هنا ورايح تحت حمايتي ومحدش يواجه ليها كلام.
تسنيم بصت له بضعف ومحستش بنفسها غير وهي واقعه بين ايد فهد...
فهد بخضة وخوف: خلوود.
سعاد بخضة: بنتي.
خلود خرجت من جوا وبصت لفهد بغيره وهو شايل تسنيم..
خلود بغل: اكيد بتمثل عشان تخطفك مني نزلها.
فهد بقرف: احترامي نفسك بقا هاتي حاجه نفوقها بيها.
خلود بصت له بغيظ و دخلت جابت برفان...
سعاد بقلق: دي مش بتفوق خدها للدكتور بسرعه تعالي يا فهد.
فهد شالها ونزل جري بيها هو وسعاد و خلود بصت لهم بغضب وحقد ...
في المستشفى..
كان فهد حاسس انه قلبه هيتخلع ميعرفش ليه حاسس ب الاحساس دا ناحيتها..
فهد لنفسه بتوبيخ: يووه لي هموت من الخوف عليها اوي كدا حتى لو هخاف مينفعش يكون بالطريقة دي.
فاق علي صوت الدكتور..
الدكتور بهدؤء: مين والد الحالة اللي جوا دي
سعاد بحزن: متوفي يا دكتور بس أنا والدتها في اي
الدكتور بهدؤء: لمريضة عندها انهيار عصبي لازم ترتاح و نفسيتها تتحسن لو فضلت علي كدا هتدخل في حالة اكتئاب حاد والله اعلم ممكن يحصلها اي.
فهد بغيرة: هو مش اللي كانت جوا دكتوره جيت انت منين.
الدكتور باستغراب: انا كنت جوا اصلا.
فهد بغيرة تلقائي: تمام اللي تتابعها دكتورة عن اذنك يا دكتور.
سابه و دخل ل تسنيم و الدكتور بص له باستغراب .
سعاد باستغراب: هو ماله دا يكونش بيغير عليها بس ازاي هو بيحب تسنيم اللي هيا دلوقتي خلود في حاجه غلط اكيد.
الدكتور بهدؤء: هي هتبات هنا النهارده لان جسمها ضعيف وياريت تحافظوا علي راحتها النفسيه.
سعاد بحزن: ماشي يا دكتور شكرا ليك جدا و اسفين علي اي زعل او حاجه.
بليل..
تسنيم فتحت عنيها بتعب لاقت فهد نايم علي الكرسي و امها علي السرير قامت شالت المحاليل من ايديها و خرجت وهيا رجليها مش شيلاها...
كانت بتسند علي الحيطة و بتتنفس بسرعه وضعف..
تسنيم بدموع و همس: محدش بيحبني خدوا مني كل حاجه مبقاش حيلتي حاجه انا عايشة لي معنديش مستقبل و معنديش حاضر هعيش لي.
خرجت برا المستشفى وهيا حافية...
كانت ماشية في الشارع والناس بتبص ليها علي انها مجنونة...
الجو بدء يمطر قعدت علي الرصيف بحزن..
لاقت حد حط جاكت علي كتفها...
تسنيم بصدمة: فهد.
فهد بحنان: ينفع كده تخرجي من ورانا ومتقوليش لحد مننا.
تسنيم بحزن ودموع: انا تعبانه اوي يا فهد قلبي بقا متكسر مليون حتة .. مبقاش عندي اي حاجه تفرحني أو اعيش عشانها كل حياتي بقت عبارة عن وجع وكسرة وذل.
فهد بابتسامة: تسنيم دايما كانت تقولي ان ربنا بيحطنا دايما في امتحان لانه بيحبنا و لازم نتحلي بالصبر والإيمان عشان نعدي الامتحان ده .
تسنيم بسخرية: الكلام ده لما يكون عندك أهل يقفو جمبك ويسندوك امش يكونو هما سبب في كرستك وجرحك.
فهد بحنان: احمدي ربنا وكل حاجه هتتحل يا خلود وبعدين انتي جميلة والله مش وحشة متحطيش كلامهم في دماغك.
تسنيم بحزن: بتجبر بخاطري يا فهد للدرجة دي انا حالتي صعبه عشان تحسوا بالشفقة نحيتي .. عارف اللي كان مصبرني علي الدنيا كان هو شخص واحد بس خلاص راح الشخص ده
فهد بغيرة تلقائي: وده يطلع مين الشخص دا ان شاء الله؟.
تسنيم بتحس بدوخه شديده : بعدين هقولك .. تعالي نمشي أنا دايخه يالله من هنا
بعد شويه بياخدها فهد وبيرجع المستشفى لكنه بيقابل خلود..
خلود بغضب: كنتوا فين وبردو ساندها ... افهم بقي دي بتمثل عليك عشان تخطفك مني لانها عارفه انه محدش هيبص ليها عاوزة تكسر فرحتي.
فهد بص ل تسنيم : لا يا تسنيم وللأخر مرة بقولك ملكيش دعوه بيها تاني مفهوم ؟.
خلود بغيظ: والله يعني اشوفها في حضنك وعايزني اسكت متكلمش ؟ لا يا فهد بتحلم انت حقي وليا ارميها جوا وتعالي نروح يلا.
فهد بجمود: تسنيم انتي اتغيرتي اوي .. لي قلبك بقي قاسي اوي كدا دي اختك الصغيرة.
خلود قربت بدلع و ملست علي وشه: علشان بحبك يا فهد وبموت في التراب اللي بتمشي عليه وحقي اغير عليك حتي لو من اختي صح ولا لا.
فهد بعد وهو حاسس ب قرف: تسنيم كفايه هتزعليني منك وانتي عارفه اني زعلي و حش اوي ف بلاش تقفي قدامي عشان انتي هتزعلي.
: خلاص كدا كفايه يلا هاتها جوا.
خلود بصت لامها بغيظ و قعدت علي الكرسي برا.
فهد دخل وهو ساند تسنيم وحطها بحنان علي السرير سلسلته شبكت في السلسلة بتاعتها القلب اتجمع في نصه التاني وهو واقف بصدمة...
فهد بص بصدمة شاف السلسلة اللي عطاها ل تسنيم جمع كل الخيوط مع بعض و بص ليها وقلبه بيدق..
فهد بلهفه وصدمة: ت تسنيم دي تسنيم طب ازاي طب واللي برا دي ؟ هو في اي.
سعاد بتوتر بتسمعه فا بتيجي من وراه : تسنيم اي لا دي خلود.
فهد بغضب :
↚
خلود قربت بدلع و ملست علي وشه: علشان بحبك يا فهد وبموت في التراب اللي بتمشي عليه وحقي اغير عليك حتي لو من اختي صح ولا لا.
فهد بعد وهو حاسس ب قرف: تسنيم كفايه هتزعليني منك وانتي عارفه اني زعلي و حش اوي ف بلاش تقفي قدامي عشان انتي هتزعلي.
: خلاص كدا كفايه يلا هاتها جوا.
خلود بصت لامها بغيظ و قعدت علي الكرسي برا.
فهد دخل وهو ساند تسنيم وحطها بحنان علي السرير سلسلته شبكت في السلسلة بتاعتها القلب اتجمع في نصه التاني وهو واقف بصدمة...
فهد بص بصدمة شاف السلسلة اللي عطاها ل تسنيم جمع كل الخيوط مع بعض و بص ليها وقلبه بيدق..
فهد بلهفه وصدمة: ت تسنيم دي تسنيم طب ازاي طب واللي برا دي ؟ هو في اي.
سعاد بتوتر بتسمعه فا بتيجي من وراه : تسنيم اي لا دي خلود.
فهد بغضب :
.jpeg)